Halib's Frutti

Popular Post


550gm 
Harga : RM71.80
  Susu Penuh Krim (susu lembu), Prebiotik, Bijirin, Malt, Madu, Kismis, Kurma, AHA, DHA, Kalsium, L-Lysine, Sukrosa, Buah Tin, Delima, Manggis, Pisang, Dan Betik


Kos penghantaran : 
Semenanjung : Sekotak RM7, 2-10 kotak RM10
Sabah & Sarawak : Sekotak RM12, 2 kotak ke atas ikut timbangan berat dan jenis pos

T&C pos Semenanjung sahaja

6 kotak x rm65 = RM390, pos rm10 (RM400)
1 karton 12 kotak x rm57.40 = RM688.80, pos rm10 (RM698.80)
Susu Penuh Krim Halib's Frutti sesuai untuk kanak-kanak bermula setahun ke atas dan dewasa (termasuk ibu mengandung/menyusu). Boleh juga diambil bg bwh setahun(6 bulan ke atas) sbg alternatif menggantikan susu ibu/makanan tambahan, namun bancuhan perlulah dicairkan mengikut kesesuaian anak.

Cadangan bancuhan:
1 skop 50ml utk setahun ke atas

(1-2 skop mencukupi utk sekali minum)
Boleh dicampur dengan susu ibu/nestum/nasi. Pengambilan sehari 1-2x mencukupi kerana mengandungi serat yg tinggi. Pengambilan berlebihan bimbang boleh menyebabkan cirit-birit.


Khasiat:
  • Meningkatkan selera makan
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan melawan penyakit
  • Pembentukan gigi dan tulang yang kuat
  • Memberi tenaga dan mencegah badan lesu
  • Mengatasi masalah kembung perut,batuk,asma dan penat
  • Mencegah cirit-birit dan sembelit
  • Meningkatkan ketajaman minda
  • Agen antioksida dan kandungan vitamin yang tinggi memberi kesihatan optimum
  • Mengurangkan hiperaktif dan hipoaktif
  • Menguatkan jantung dan melembutkan hati

Halib's Frutti khusus untuk memperbaiki  "HYPERAKTIF" dan "HYPO" (sindrom down)

Kanak -kanak hyperaktif kadangkala bukan sahaja disebabkan oleh sifat semulajadi atau dari sudut pengasuhan tetapi perlu dilihat dari sudut kekurangan zat yang amat diperlukan oleh saraf otak mereka yang dikenali sebagai Asid Dokosaheksanoik.

Keadaan seperti "Attention Deficit Hyperactive Disorder" yang mana kanak-kanak tersebut bukan sahaja hyperaktif dan menunjukkan sifat degil, malah kurang daya tumpuan dan impulsif dan ini dikaitkan dengan kandungan yang rendah dalam darah mereka. Kanak-kanak ini biasanya turut mempamerkan tahap pembelajaran yang rendah berbanding dengan rakan seumur mereka.

Susu ini diadun dengan keistimewaan khusus bagi kanak-kanak yang menghadapi "Hyper Aktif", menstabilkan kembali kerencatan yang berlaku dengan memulihkan sistem dalam tubuh mereka, memperbaiki otak (aqal) dan emosi mereka.

Kandungan bahan-bahan semulajadi daripada gum arabic acacia (MANNA) dengan khasiat buah-buahan, AHA dan DHA (Asid Dokosaheksanoik) disertai dengan kaedah AMALAN PENGILANGAN ISLAM (IMP) boleh membantu memperbaiki masalah hyperaktif anak-anak. Menambahkan kualiti zat makanan yang diperlukan dalam sistem tubuh anak-anak. - Semoga sembuh

Halib's Frutii juga sesuai untuk kanak-kanak sindrom down - bukan menyembuh tetapi memperbaiki masalah mereka. "Yang Menyembuh" tetap Allah swt, tetapi usaha, ikhtiar dan berdoa itu kerja manusia. Jangan putus asa.
 

Facebook I: Susu Halib's Istimewa
Facebook II : Produk IMP Istimewa

- Copyright © Raja Susu Kanak-kanak - Susu Bumiputera Islam - Powered by Blogger - Designed by Ummi Ku Sayang ENterprise -