Testimoni Halib's Gold



"Sis, nak share sikit, susu dah dapat.. Anak-anak dah start minum.. Semua suka..especially baby yg 8 bulan tu,
sebelum ni mmg dia taknak langsung susu botol, puas dah tukar mcm2 susu..sampai beratus harga pun dah try..taknak dia minum.. harap susu badan mana cukup,,tp selepas bg dia beberapa kali Halib's Gold, Alhamdulillah nampak dia suka.. Berkat halal dan dipacking secara Islamik, happy sgt... "
- Puteri Najihah, Sabah

 "Jazakallahukhairan susu dh sampai pagi tadi. Buka jer kotak terus anak teruja nak ambil. Dh hampir 4 bulan anak minum susu Halibs ni alhamdulillah jarang demam, dalam masa 4 bulan ni baru sekali demam tu pun badan panas tak lama cuma lebih kurang 4 jam jer (tak makan ubat pun). Selsema pun setakat ini tak ada. Anak saya ni selalu jer kena taham kat hospital sebab masalah demam selsema + batuk sampai susah nak bernafas. Alhamdulillah dgn izin Allah anak makin sihat. Hehe saja jer nak cerita sukit kelebihan susu Halibs ni. Terdorong asbab cousin suami ada beritahu lepas anak dia minum susu Halibs Gold asma anak dia kurang." 
- Puan Johor Bahru

  
Anak saya, Haziq mengalami masalah kerap batuk dan selsema apabila minum ais. Tetapi setelah meminum Susu Halib’s, Alhamdulillah Haziq kini boleh minum ais tanpa batuk dan selsema. Dia juga amat gemar rasa Susu Halib’s yang sedap. Saya juga sebagai ibu amat mengharapkan anak saya mendapat susu yang berkhasiat dan juga terbaik untuk anak saya. 

Setelah diperkenalkan dan diterangkan tentang khasiat susu Halib’s yang dihasilkan melalui Amalan Pengilangan Islam, saya semakin yakin dan terus mencuba. Alhamdulillah, saya amat berpuas hati kerana anak saya semakin sihat dan cergas. Susu ini bukan sahaja sesuai untuk anak-anak saya tapi saya dan suami juga turut meminumnya. Saya syorkan kepada semua bertukarlah kepada susu Halib’s...

 - Puan Zai (ibu kepada Haziq), Sg. Petani.
 

 
     - Puan Zarina , Kuantan Pahang